
David og Håkons Fiat Panda har funnet veien til Oslo og det gjøres nyttige erfaringer med gammel bil i byen. Men vekker den oppsikt, og er det uansett å forvente? Diskusjonen leder til en mer generell prat om biler du skulle tro at fikk masse oppmerksomhet, men som ikke gjør det. Videre ut i…







