
I denne episoden snakker Marius og Håkon om V8 og V12, i tillegg til å diskutere hvilken veimat det var riktig å hive i seg på 90-tallet, om man kjørte Mercedes. Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.

I denne episoden snakker Marius og Håkon om V8 og V12, i tillegg til å diskutere hvilken veimat det var riktig å hive i seg på 90-tallet, om man kjørte Mercedes. Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.

Tore Strømøy og Bauer Media