
I denne episoden av Mil etter mil – en podcast om bil, snakker Marius og Håkon om de to nye elbilene fra Mercedes-AMG. Den heftigste modellen heter EQE 53 4Matic+ og har hele 687 hestekrefter og 1.000 Nm. Håkon har i tillegg besøkt utstillingen «Kongens biler, kjøretøy gjennom fire generasjoner»,…







