
Det finnes mange lekre cabrioleter, men nå er det de stygge David har trukket frem. Her er det rikelig å ta av og det blir spennende å høre om du er enig. I tillegg diskuteres det en ny, amerikansk «hyperbil» som viser at det slett ikke bare er elbiler det må handle om. Og du skal få høre hva David…







