

«Enten er du ved bordet, eller så er du på menyen», sa Canadas statsminister. Har vi tatt farvel med en hel verdensorden? Og hvorfor roper ikke Minerva mer alarm om Trump?Kilder: Les redaktør Andresens kommentar om dette temaet: Trump er en katastrofe. Men forferdelse…