
Det finnes dårlige bøker som man ikke orker å lese videre i. Og det finnes strålende bøker som man ikke vil skal ta slutt. Men så finnes det også noe merkelig, sånn midt imellom: Bøker som man kan se at har kvaliteter, ja, kanskje til og med betydelige kvaliteter, men som man liksom ikke trives i…







