
Vi blir ikke kvitt det, men vi kan snakke om det. Det norske kongehuset er et av de beste eksemplene på norsk stiavhengighet. Er det norske «vi» og familiepolitikk alt de har å tilby? Det handler om verdikonservatisme og demokrati i denne ukens episode av Morgenbladet politikk og økonomi, men…







