
Den nye ledertrioen til Høyre ser ut til å bli en gjeng med barnløse østlendinger som har levd hele sitt voksne liv i partiet. Er det et problem at toppolitikere ikke representerer det brede lag av befolkningen? Eller er det tvert imot ødeleggende for et moderne parti å henge seg opp i…







