
LO-lederen bryter alt samarbeid med NHO. Gjør hun det for å komme seg ut av AP-sørpen og å slippe å svare på spørsmålet om hun skal bli Norges Nancy Pelosi? Eller tenker hun helt oppriktig at de store konfliktene som rir norsk arbeidsliv er viktigere enn støyen i AP? Vi tror på det siste. Er dette…







