
Støre-stund i politikk- og økonomipodkasten: Meningsmålingene går så vidt oppover, men trenger vi Jonas Gahr Støre i norsk politikk? Og trenger Støre et nytt slagord? Og er i så fall «Jeg gjør det jeg kan» dugelig? Eller burde det være «Jeg kan ikke mer», kanskje? Kan man forresten vinne valg på…







