
Epstein var en leser, og flere av bøkene han diskuterte i e-poster til venner og bekjente har to ting til felles. De handler om overskridelse, gjerne av den seksuelle sorten, og de regnes som gode. Ja, vi syns de er gode. Liker vi disse bøkene av samme grunn som Epstein likte dem? Hva er egentlig…







