
Kim har vært i Bodø og vi var med på hele reisen! Vi har også sendt fra julehotellet Clarion Hotel The Hub. God stemning og mye latter!

Kim har vært i Bodø og vi var med på hele reisen! Vi har også sendt fra julehotellet Clarion Hotel The Hub. God stemning og mye latter!

P4-gruppen