

I en samtale med Ole Asbjørn Ness oppsummerer Tobias Stokkeland, leder i Grønn Ungdom, valgresultatet som sendte Miljøpartiet De Grønne over sperregrensen for første gang. Han beskriver valgkampen som preget av lavere skuldre, færre desperate utspill og en tydeligere pragmatisk profil. Mange…