
Ness 72 med Tor Mikkel Wara – Det landet tjener på, bør vi alle være glad for!
Fra Ness
Publisert 18.2.2025

Fra Ness
Publisert 18.2.2025
Den første podkasten med Tor Mikkel Wara ble så bra, at Ness raskt ville ha ham på igjen. I dagens podkast snakker Wara ikke minst om behovet for at Oslo skal gå bra.– Oslo er en verdiskapningsmotor for hele Norge. Andelen offentlige ansatte er lavest i Oslo. Hvis Oslo fungerer dårlig, da vil hele…