
Olli og vikar Jonis er tilbake i studio for å feire nok en fredag! Betaene synes det er gøy at Martin har gått hardt ut mot Alexander Rybak på Instagram midt i ferien. Martin har også sendt nok et reisebrev, men Jonis og Olli er litt usikre på hvor troverdig historien egentlig er. Jonis forteller…







