
Martin og Olli er tilbake for å gi hverandre - og dere lyttere, den ultimate helgefølelsen! Men denne gangen er de uenige: Martin mener det er en god idé å bruke podkasttid på å spise ting, mens Olli er skeptisk. For er det egentlig underholdende å høre på folk spise mat de ikke liker? I tillegg…







