
Annette og Ingeborg har hatt livepodkast hos Nespresso i forbindelse med lanseringen av Nespresso x Oatly. Ingeborg tar oss med tilbake i tid til da hun drakk kaffe i regnskogen med mafiaen, Annette er takknemlig for bromance-kulturen og de begge slår et slag for den gode gamle…







