
Dette blir en litt annerledes pod-episode. Tom skal forlate Nordnet, og spiller inn sin siste #pengepodden. Det er en vemodig avslutning, og Anders ønsker å skvise det siste han kan av informasjon ut av Tom i denne episoden. Innledningsvis får du høre en del om den økende uroligheten som har preget…





