
I denne episoden av #pengepodden har Bjørn Erik fått besøk av Øyvind Fjell, forvalter i DNB Grønt Norden. Tema er om vi ser tendenser til en ESG-boble. Fremtidsutsiktene til selskaper som NEL og Quantafuel blir også diskutert. DNB Grønt Norden er det beste nordiske aksjefondet siste 3 og 5 årene,…





