
Analytiker i Nordnet, Roger Berntsen, har vært i prat med flere selskaper de siste ukene. I denne episoden av #pengepodden får du høre fra to av disse: Først hans Q&A med CEO i Norske Skog, Sven Ombudstvedt. Deretter en tilsvarende samtale med Georg Whist, CEO i Gram Car Carriers.Agenda:(01:06)…





