
I ukens episode av #pengepodden tar Anders, Mads og Bjørn Erik et oppgjør med emisjonspraksisen på Oslo Børs. Nordnet mener praksisen har utviklet seg til en omvendt Robin Hood-praksis, hvor de rike tar fra de minste.Den utstrakte bruken av rettede emisjoner fører til en manglende likebehandling av…





