
Lytt til en paneldebatt der Nordnets spareøkonom Bjørn Erik Sættem forsvarer sin velkjente oppfatning om hvor stor aksjeandel en bør ha i sparingen sin. Temaet under debatten er som følger: "Investere i både aksjer og renter, eller 100% i aksjer til vi dør?" Debatten ble arrangert av AksjeNorge…





