
I ukens episode snakker Anders og Tom som vanlig om hva som preger markedet, og at første kvartal er lagt bak oss. Lytterne har spørsmål om biotech, og hva Tom gjør når han er i en periode med dårligere avkastning. Hva skal du gjøre når du ikke får det helt til i aksjemarkedet? Ellers ligger det…





