
Markedspuls - Oslo Børs i en "sweet spot" & tech og ESG-aksjer i trøbbel
Fra #pengepodden
Publisert 1.2.2022
I ukens Markedspuls tar Roger og Mads for seg den første børsmåneden og alt som har skjedd. Inflasjon, renter, børsfall og en syklisk opptur er noe av det som diskuteres. I andre del tar de for seg hva Nordnets kunder har foretatt seg gjennom måneden. Man kan trygt si at kundene har kjøpt…





