
I ukens episode snakker Roger og Mads om resultatene som har kommet i USA og de som kommer denne uken på Oslo Børs. I tillegg tar de opp arbeidsmarkedstallene som kom i USA i forrige uke som viste seg å være meget sterke.Denne podcasten skal anses som markedsføringsmateriell, og innholdet må ikke…





