
I ukens episode snakker Roger og Mads om den forestående resultatsesongen i USA. Foreløpig har selskapene kommet inn på den svake siden, men Apple, Amazon og Meta kommer i løpet av uken med tall. Samtalen avsluttes med Tesla og veien videre for selskapet.Denne podcasten skal anses som…





