
I denne episoden går jeg gjennom sparegrepene jeg tok under Frossen Februar og snakker om hva som var bra og hva som var utfordrende i løpet av måneden. Går det an å leve uten kaffe? Kan matbudsjettet vårt halveres? Hva synes egentlig Tom om at han ikke fikk lov å handle hele måneden? Og kan man ha…





