
Jeg spør Adele om alt jeg lurer på om lønn og lønnssamtaler + litt omjobbintervju og søknad/CV. Skal du be om høyere lønn selv, og i så fallhvordan? Hvilke argumenter kan man bruke for å øke egen lønn og er detandre ting vi kan gjøre for å sørge for å få riktig lønn for arbeidet vilegger…





