
Månedens bok i bokklubben har vært farvel, ting av Fumio Sasaki. I denlærer vi om hvordan minimering av eiendeler kan gjøre at vi setter merpris på livet vi har. Men trenger man å bli like ekstrem som forfatterenfor å oppleve fordelene ved minimalisme?Bli med i bokklubben her:…





