

Endelig er Per og Olec tilbake i studio! De debriefer hvorfor det ikke har vært episode på et par uker og prøver å forklare hvordan de har hatt det de siste 2-3 ukene. Per har hatt noen berg og dalbane-uker, som har vært mer dårlig enn bra. Han har vært med å vinne en gjev Hedda-pris, og har en slu…