
Vi er tilbake i Stavanger og prøver å analysere hvordan uken i nord har vært. Er det i det hele tatt mulig å oppsummere? Per snakker om at han var nære et hjerteattakk etter å ha sjonglert et filmcrew og hele slekta på en gang. Olec mener at de er mye rausere og gavmilde i nord, men må legge av seg…




