
Vi er tilbake. Olec har begynt å jobbe igjen, og han forklarer hvorfor han ikke bør være alene med sine egne tanker. Han har også gått fullstending i frys ved Sofienbergparken. Per har spist et rekesmørbrød som ikke sto til forventingene, og han har bestemt seg for å begynne på kurs. Han har begynt…




