
Per har ikke ligget på latsiden mens han jobbet i Tromsø. Det var ikke nok med en gresk tragedie, men han ville også fordype seg i andre aspekter ved menneskers skjørhet. Og i dette tilfellet kommer det fra en som har vært på begge sider av saken, både som forsker og rusmisbruker. Noen mennesker…




