
Vi er tilbake! Per har ennå vondt i skulderen, i tillegg til å ha ødelagt rygg og ankel. Han forklarer hvorfor det ikke ble noe tur i påskeferien, han har bygget seg en treningsbenk og funnet fram blodtrykksapperatet sitt igjen. Han har også vært innom fastlegen sin. Olec har vært på påskefjellet…




