
Olec har dårlig samvittighet ovenfor Bergen by, etter han kom med noe uheldige uttalelser sist episode. Per har vært ute og flydd igjen, noe som har satt aggresjonsnivået hans til maks, og han tar det gå ut over Scandinavian Airlines. Og vi har gjest! Hun driver siden "angst.humor" på både…




