
Olec og Per har vært på Arendalsuka, og følte seg en smule malplasserte. Olec har prøvd å være vennlig med statsministeren og har blitt hetset på en veldig hyggelig måte. Han har også hjulpet en eldre herremann med å komme hjem. Per mener at han fungerer som trafikkvakt i dagliglivet, forteller om…




