
Olec har lite til overs for folk som skal være gøyale, særlig i humøret han er i om dagen. Han forteller om at han vil veldig være snill og kjærlig, men får det ikke helt til. Han har også lurt seg inn på SAS-loungen, med påfølgende dårlig samvittighet. Per snakker om at hunden hans har fått seg…




