
De to feilbarlige mennene er alene i studio, og forteller om sitt relativt nevrotiske syn på tilværelsen. Per har begynt å gå til psykolog., både med psyke og kne. Han har også oppdaget noe i speilet. Olec har funnet ut at han er en bråkete jogger, har blitt redd for å såre folk igjen og alle…




