
Olec har fått meldinger av folk, og mener selv han bør jobbe med å få litt tykkere hud for å unngå paranoia. Han har også vært på helsesjekk, og er ikke fullt så god til å skjule at han jobber med psyken. Per har ennå ikke fått svar fra sinnemestringskurset, og er naturlig sinna på grunn av det.…




