

I dagens luke fikk vi besøk Morten Bjørlo, som egentlig ikke vet hvor han skal spille i 2024. Han har kontrakt, men har i høst vært på utlån i HanKam. Men er det egentlig aktuelt å fortsette i Hamar etter ferien?. Eller skal han imponere sin nye sjef i Trondheim?Han er i hvert fall motivert og klar…