
Så stas å være ute blant folk med podden igjen :) Det er derimot noen skjær i skjøen for både Stine, Sigrid og Stinemor. Hvordan forholde seg til andres meninger om din måte å gjøre ting på? Hva er galt når man føler så mye ansvar for andre at man aldri gjør de riktige tingene for seg selv? Er det…

