
"Petter" er i slutten av 20 årene, velfungerende både i lederjobb og samfunn, men sliter mye med følelser, tilknytning og kjærlighetsforhold. Kommer han til å kunne klare å føle noe for ei dame igjen? For "Stine" er det ting som er utfordrende... eller er det egentlig tingene som er i veien?…

