
"Stine" har to søsken, og har alltid følt seg utenfor i familien. Dette preger relasjonen til foreldrene i voksen alder. Er det innafor å kommentere andres barneoppdragelse når man ikke har barn selv? Strikken har så godt som røket for en lytter etter årevis med krav fra en krevende og lite…

