
Jeg har aldri følt meg elsket. Hverken av familie, kjærester eller venner. Jeg er 39 år og føler at jeg har mistet halve livet på å lete etter kjærligheten jeg så sårt ønsker, men er alene med en tro på at jeg ikke er verdt å elske. Er det håp for "Mari"? Datteren til "Stine" er 14 år, og får kjeft…

