
"Stygge-Stine" (som ikke får lov til å hete akkurat det) skriver: "Problemet mitt er at jeg føler meg veldig veldig stygg. Jeg føler meg naken og rar uten sminke. Som et monster". Er det mulig å få bukt med disse negative tankene? "Bedratte Stine" har en eks som fører alt og alle bak lyset. Han har…

