
Det er ikke så greit å begynne å ta plass i sitt eget liv... "MEG" skriver til oss: "Jeg har trent på å bruke personlig språk, jeg føler, jeg opplever osv. Så fikk jeg rett i trynet her om dagen :"Det er bare meg-meg-meg på deg for tiden"!"Sebra-Stine" vil gjerne sette seg i førersete i eget liv og…

