
Det er faktisk noen som angrer på et barn de har fått. Dette føles som et tabu å snakke om, og følgesvenner kan bli dårlig samvittighet. urettferdighet og anti-mestring. Det sårer ekstra når folk, som oss i Relasjonspodden, snakker om at "man aldri angrer på et barn".... "GJ" er en mann i en…

