
Vi snakker litt om personlig språk, å gjemme seg bak ordet "man", og det at mange foreldre omtaler seg selv i 3. person, som "mamma" og "pappa", også når barna er langt oppi åra. "Stine" dater en fyr hun har skikkelig troen på et godt forhold med. Men kompisene hans stikker en hel haug med kjepper…

