
Kjersti har gått bananas... Tenåringsdatteren til "Bella" bryter avtaler og sniker seg unna familietilstelninger. Er det urimelig å forvente at 14-åringer deltar på sosiale ting med familien? Faren til "Stine" har vært en super pappa og bestefar, men på sine eldre dager er han ikke særlig hyggelig…

