
Det er ikke alltid lett å være lærer: "Hvordan kan vi som er lærere best møte de indrestyrte barna i skolen? De som bare vil det som er gøy, men svært lite av det de må, bør og skal?Heller ikke så lett å være kollega: "Hvordan ikke bruke så mye energi på å irritere seg over kunnskapsløse og late…

